Да превърнем паркинга в модерно съоръжение от XXI век
Интелигентното управление на различните потоци автомобили ще се извършва от софтуер, базиран в облака
Можем ли в днешното натоварено и динамично ежедневие да предложим лесно, удобно и комфортно паркиране на клиентите? Знаем ли как да престанем да възприемаме паркинга като проблемна зона и да го превърнем в ценен актив за организацията? Искаме ли да управляваме ефективно всяка стъпка от процеса на паркиране и да сведем до минимум разходите за поддръжка?
Новите технологии позволяват създаването и реализирането на решения, даващи положителен отговор на всяко едно от тези предизвикателства пред паркинг индустрията. Живеем във време, когато, за добро или лошо, мобилните устройства са навлезли дълбоко във всяка една дейност и социалните мрежи се превръщат в предпочитан начин за комуникация за млади и стари. Повече от естествено е да видим всички тези технологии уместно впрегнати в иновативни решения, подобряващи такава важна дейност като паркирането.
Паркингът за повечето бизнес организации е първата точка на контакт с клиента. Какво ще бъде мнението и настроението на клиента до голяма степен зависи от начина, по който са организирани услугите в паркинга. Влизането в паркинг след прилагане на усилия да се наредиш до колонката и да натиснеш копче за билет трябва да остане в документалните филми и да се замени с автоматично разпознаване на номера на колата от камери или мобилно приложение за лесна идентификация. Всяко едно безбилетно решение улеснява клиента, елиминира проблемите с издаване на билети, и свежда почти до нула разходите по поддръжка. Бързата обработка на коли на входа пести време на клиента и намалява задръстванията по прилежащите улици.
Интелигентното управление на различни потоци автомобили – служители, абонати, посетители, ще се извършва от софтуер, базиран в облака, и позволяващ конфигурирането на различни режими за контрол. Защо в облака – за да може да е сигурен и надежден и да е достъпен по всяко време от всяко място като всички отлично познати услуги – Gmail, Facebook, LinkedIn и др. Отворената архитектура предлага много възможности за интегриране с други доставчици на услуги (зареждане на електромобили, различни платежни канали и др.), за да се превърне паркинга в естествен център за предлагане на комплексни услуги.
Плащането с монети и банкноти не само създава неудобства и губи ценно време на клиентите, но и изисква отделянето на ресурси и генерира разходи за инкасо и поддръжка на оборудването за собственика на паркинга. Плащането с банкови безконтактни карти, станало толкова популярно навсякъде, трябва да намери своето естествено място в паркинга. Плащането през мобилно приложение носи още едно удобство на клиентите, без да се налага да чакат ред на обособени места, били те автоматични или ръчни платежни станции. Електронните начини на плащане позволяват натрупване на информация, подпомагаща предлагането на отстъпки и организиране на програми за лоялност.
Ние в ParkingTelecom активно работим по пренасянето на паркинга в новата дигитална реалност не утре, вдругиден или в по-добро бъдеще, а днес, сега и веднага. Паркингът, като част от „Умните градове“ за нас не е мъглява концепция, а добре изградена система от софтуер, мобилно приложение, надеждно оборудване , широка гама функционалности и висококачествени услуги.
Работим за още по-активно сътрудничество с всички участници в процеса – инвеститори, архитекти, проектанти, строители, интегратори и много други – с цел по-ясно разбиране важността на паркинга в съвременната реалност и огромния му неизползван потенциал за превръщане на градовете в по-добро място за живеене.
За повече информация ТУК