„Белла България“ с над 15 млн.лв. инвестиционна програма за 2019

„Белла България“ стартира 2019 година с мащабна инвестиционна програма в направленията производство, съхранение и експорта на храни. Компанията влага над 15 млн.лв. във внедряването на свръхмодерни автоматизирани линии и системи за контрол на качеството, изграждането на нови складове в страната и открива търговски филиал в Сърбия. Пpoeĸтите ще бъдат изпълнени дo ĸpaя нa гoдинaта, съобщават от компанията.
През декември целият цикъл на производството на тестени продукти ще бъде напълно автоматизиран и ще се извършва по най-високите международни технологични стандарти, свеждащи фактора човешка грешка до мимимум.
Производството използва технология от най-висок клас без влагане на консерванти и най-съвременните методи за опаковане и материали с бариерни свойства, които позволяват запазването на качествата на продуктите за по-дълъг период, предпазването им от влиянието на околната среда, както и транспортирането им в охладен вид на дълги разстояния. Планираните внедрявания са свързани с процесите на навиване на продуктите, с което производственият цикъл ще бъде напълно автоматизиран.
Автоматизацията е в основата и на оперирането и на двете нови складови бази, които ще са ключови логистични центрове.
„Стремим се продуктите ни да имат добавена стойност и работим в съответствие с пулса на общностите, от които сме част. Затова и бихме искали българските храни да са изцяло от български суровини“, коментира по повод новата партньорска програма изпълнителният директор на „Белла България“ Елза Маркова.
Разширяване на пазарите
През 2019 г. „Белла България“ разширява и присъствието си на пазарите в Югоизточна Европа и изгражда собствена търговска структура в Сърбия. Това е третото външнотърговско представителство на българската хранителна компания на територията на Балканите след Румъния (2007) и Гърция (2012).
„Белла България“ стъпва на пазара в западната ни съседка с пълното си портфолио от продукти, които ще се предлагат в големите търговски вериги.
Компанията развива експортна дейност от 2006 г. Продуктите на „Белла България“ са все по-популярни сред потребителите в Европа, Америка, Близкия Изток, Австралия. Фокусът върху предпочитанията на клиентите и потребителите позволяват на „Белла България“ да запазва своето важно място в хранителната индустрия в различните страни.