Избират изпълнител за поддръжка на инфраструктурата на Балчик

Пет оферти са подадени в обществената поръчка за избор на изпълнител на благоустройствени мероприятия на територията на община Балчик през следващите три години. Това е втората процедура за възлагане на мащабната поръчка за поддържане на инфраструктурата на територията на общината, след като първата, обявена през октомври миналата година, бе прекратена. Участници в процедурата са обединения на фирми от Варна, Добрич и Шумен. Избраният изпълнител ще извършва поддръжка, текущ ремонт, ново строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и изготвяне на инвестиционни проекти на общинската пътна и улична мрежа, пътни съоръжения, междублокови пространства, паркове и алеи, спортни площадки и площадки за игра за нуждите на община Балчик. В задълженията на избрания изпълнител ще са и проектиране и реагиране при аварийни ситуации.
Поръчката е на стойност 9.5 млн. лв. без ДДС, а срокът за изпълнение на договора – 36 месеца. Равни по тежест при оценяване на офертите са техническото предложение и предлаганата цена.
Средствата за изпълнение ще се отпускат от бюджета на община Балчик поетапно до 2017 г. Първите дейности, с които ще бъде натоварена фирмата изпълнител, са асфалтиране на второстепенни улици в Балчик и общината и поддръжка на крайбрежната алея, свързваща Балчик с кк Албена. От община Балчик очакват до месец да имат избран изпълнител.