
- Как възникна идеята за ребрандирането и промяната на марката Holiday Inn, която е част от една от най-големите хотелски вериги в света (InterContinental Hotels Group - IHG), а у нас се утвърди през годините?
- Хотелът съществува повече от 15 години като 5-звездния Holiday Inn Sofia. Ние сме първият хотел от тази верига в България и разпознаваем посланик на IHG с отлична репутация. Всички тези усилия и резултати през изминалите години доведоха до твърдото убеждение, че можем да се справим с представяне на марка от по-висок клас като Crowne Plaza. Важен фактор беше и целта на новите собственици "Видеолукс Холдинг" (притежаващи също веригите Technopolis, Praktiker и търговски комплекси Holiday Park) да създадат хотел от най-ново поколение, който да служи за пример в тази категория в България и по света, както и уверението от нашите чуждестранни партньори, че отговаряме на високите изисквания на веригата.
По същото време течеше процес на бранд позициониране на двете марки в световен мащаб - Holiday Inn - като 4-звезден хотел, и Crowne Plaza - бизнес хотел с 5 звезди. Това беше ключов момент, в който трябваше да решим как ще продължи нашето развитие. И така от 2022 г. започна процесът, изискващ дълга и сериозна подготовка и работа, като планът е отново да отворим врати през есента на 2023 г. Промяната на бранда е свързана най-вече с мащабна инвестиция в сградата и интериора, в обучението на екипа и в изграждането на напълно ново отношение към нашите гости.