185 магазина отвориха врати в THE MALL
Министър-председателят Бойко Борисов, изпълнителният директор на Карфур България Кристиан Шарита, Клаудия Рестис, представител на инвеститора Асос Капитал и посланикът на Франция у нас Етиен дьо Понсен прерязаха лентата на най-големия търговски център в България – THE MALL.
Гости на откриването бяха кметът на София Йорданка Фандъкова и министърът на регионалното развитие и благоустрайството Росен Плевнелиев.
THE MALL е разположен на бул. "Цариградско шосе" 115 в столицата и предлага уникална дестинация за забавление, хранене и пазаруване.
Освен Карфур, лидерът в търговията на дребно в Европа, в шопинг мола с обща площ от 66 000 кв. м, са разположени 185 магазина на голям брой чуждестранни и български брандове, ресторанти и места за забавление. Комплексът предлага на посетителите си бърз и лесен достъп до 2800 паркоместа.
С новия търговски център се разкриват над 1500 нови работни места, 400 от които са в хипермаркета Карфур.
"За Карфур беше голямо предизвикателство да реализира най-иновативния проект в страната, който променя цялостния търговски модел в България. Успехът на търговския център е базиран на неговата концепция, както и на уникалната комбинация от отлична локация, разнообразни нови брандове, отлични възможности за паркиране, впечатляваща зона за развлечение, както и хипермаркет на европейския лидер в ритейла Карфур.
Всичко това дефинира THE MALL като основен фактор в търговията и най-доброто място за нашия водещ хипермаркет в България", коментира Кристиан Шарита, изпълнителен директор на Карфур, България.
"За Асос Капитал е чест да имаме най-добрия проект в България – проект, който събира силни брандове, водени от Карфур, отлична среда и впечатляваща архитектура на сградата, която, сигурен съм, ще се превърне в един от символите на София. Днес правим важна стъпка към реализацията на основната ни цел – да превърнем THE MALL в любимо място за всички софиянци и гости на столицата.
Откриването на шопинг мола ще промени търговския сектор в България, като донесе по-голям избор, динамизъм, модерен стил и достъпност.", коментира Александър Папагеоргиу, изпълнителен директор на инвеститора "Асос Капитал".
Сред официалните гости за откриването на шопинг мола бяха представители на българското правителство, на дипломатическите и бизнес среди.
В чест на откриването за първи път в България беше организирана дневна заря, а в края на празничната вечер небето над София се освети и от впечатляващо шоу с фойерверки. Известният музикален дует Моранди поздрави софиянци с концерт.
THE MALL е разположен на общо шест нива – три подземни и три надземни (търговски) етажа. За улесняване на достъпа е изграден специален тунел под бул. "Цариградско шосе", който извежда до подземния паркинг.
Основните фактори, определящи уникалността на търговския център, са неговата концепция и миксът от наематели, които го превръщат в задължителна дестинация за гражданите на София и на региона. Целта на шопинг мола е да предложи нов стил на живот на широк кръг потребители - от тийнейджъри и млади професионалисти, през двойки и семейства с деца до по-възрастни хора.
Хипермаркетът на Карфур в търговския център е разположен на 9000 кв. м., като това е най-големият обект на веригата у нас.
Следвайки своята концепция "Всичко под един покрив", хипермаркетът предлага над 50 000 артикула - хранителни и нехранителни стоки, съобразени с българския вкус и традиции.
Със стойност от 81.6 млн. евро това е най-големият проект на френската група на Балканите.
Той е реализиран за три години изцяло със собствени средства.
За инвестицията си в България компанията получи сертификат за инвеститор първи клас от Българската агенция за инвестиции.
Атрактивната зона за забавление в търговския център включва:
Кино-комплекс Арена с 10 зали и общо 1800 места. Това е осмият мултиплекс от веригата "Арена" - в София, Варна, Стара Загора, Пловдив, Велико Търново и Плевен.
Развлекателен център Playground Bowling Centre, включващ боулинг, център за електронни игри и билярдни маси;
Фитнес център 2 Fit от веригата Боевски със зали за скуош и спининг;
Детска школа GYMBOREE.
Ресторантите, заведенията за бързо хранене и кафенетата представят марки като Fancy, Archiv, Nordsee, Burger King, KFC, BMS, Subway, Afreddo, Patafritas, Gyros и Olive Oil & Oregano, Kate, Due Cavalieri, Starbucks, Lavazza, Caffeine, Flo Café и Fashion Victims.
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Peek&Cloppenburg, GAP, HUMANIC, Sephora, Douglas, New Yorker; Marks & Spencer, Esprit, Nike, Adidas, Etam, Seven Seconds, Palmers, Benetton, Motivi, Elizabeth, Puma, Terranova, Oviesse, Calliope, Andrew’s man, Mexx, Guess, Capasca, Sisley, Camel, Deichmann, Furla, Max Mara, Geox, Lacoste, Marlboro Classic, Playlife, Intersport са сред водещите модни марки и козметика.
Шопинг молът предлага и разнообразни магазини за детски стоки: Carnival Kids, Okkaidi, Prenatal.
Магазините за техника, книги, офис консумативи са на Тechnopolis, Multirama, Orange, Inmedio.
Цялостната реализация на търговския център е на Карфур България.
Инвеститор е Assos Capital. Архитектурният проект е дело на арх. Илиан Илиев (студио "Планинг"). Строителните дейности се извършват TERNA, а проектния мениджмънт е на SAVANT. Ексклузивен консултант по отдаване на площите и пропърти мениджър е Colliers International, България.