Превръща ли се паркингът в едно от най-големите предизвикателства на офис сградите?


Когато компаниите разглеждат различни предложения за наем в офис сграда, един от факторите, на които пропускат да обърнат достатъчно внимание при оценка, е ситуацията с паркинга. Колко места ще има, определени за нашата компания? Колко места ще можем да ползваме всеки ден? Къде ще настаняваме посетителите? Удобно ли ще бъде за служителите ни? Колко ще харчим?
Важно е да знаете броя на определените ви паркоместа предварително, тъй като разходът ви за паркинг може да надхвърли определения за това бюджет. С предоставянето на гъвкава и ефективна паркинг система собствениците на бизнес сгради придават добавена стойност на наемателите си, които, от своя страна, се грижат за удобството на служителите си и контрола на разходите.
Когато става дума за управление на офис пространството, естествено, сме склонни да мислим за услуги по вътрешния дизайн, тъй като именно там служителите прекарват по-голямата част от работния си ден. Когато пък говорим за екстериора, фокусът пада върху външния вид на самата сграда и брандирането й.
Въпреки това, макар интериорът на сградата да оказва влияние върху продуктивността на служителите, едно от големите затруднения на служителите е придвижването – тези, които шофират до офиса, трябва някъде да паркират превозното си средство.
Паркирането в офис сградите често представлява сериозен проблем, който се увеличава с разрастването на пазара на офис имоти. Има ли лек за непрекъснатата липса на свободно място за колата ви?
Сигурно всички сме били в такава ситуация – качваме се в колата и се забързваме за работа. Когато най-после пристигнем в офиса, всички паркоместа са вече заети. И се започва едно изнервящо обикаляне в търсене на паркомясто някъде другаде. Е, има ли решение в подобни ситуации?
Много често, паркоместата, определени за дадена компания, не винаги са заети през целия ден поради отпуски, командировки, болнични и др. Това предоставя възможност за известно маневриране. Едно прост и евтин вариант е да се приложи схема за обмен на паркоместа между наемателите. Но това не е устойчиво и в дългосрочен план не решава проблема с утилизацията на наличните паркоместа.
„За ефективно използване на няколко паркоместа от повече на брой служители е необходим значително по-комплексен подход към управлението на паркинга“, споделя Пламен Вутов, директор продажби в Паркинг Телеком. „Издаването на повече на брой карти за достъп отколкото са паркоместата далеч не е сред най-функционалните варианти, които ние препоръчваме. Собствениците на бизнес сгради и пропърти мениджърите със сигурност трябва да се възползват от съвременните технологични решения, за да повишават качеството на предлаганата от тях паркинг услуга и да осигуряват на служителите и посетителите избор и удобство, което те заслужават. Такива решения включват много на брой възможности, които ние предлагаме - от предварителна резервация през мобилно приложение и навигация до свободното паркомясто (благодарение на наличната информация в реално време) за паркиращите, до разполагане с точни данни за бизнес анализ и отчети за паркинг операторите“, коментира още Вутов.
Стратегии за мобилност в компаниите
Паркирането на работното място е важен елемент от мобилния бизнес микс. Оперативните разходи, използването на площите и все повечето правила в някои страни относно оперирането на офис сгради създават главоболия и за компаниите, и за служителите им. Осъзнаването, че тези фактори са винаги на дневен ред, кара бизнес лидерите търсят все по-нови и интелигентни решения, за да включат паркирането в своите стратегии за мобилност. Повечето служители все още се придвижват до офиса с кола. Проблеми с паркирането са в състояние да окажат влияние върху продуктивността и поведението им.
Лесен достъп до паркоместата и прозрачност в управлението на разходите
Една от основните причини, поради които бизнесът трябва да обмисля операциите в паркинга си, е необходимостта за бърз и лесен достъп до паркоместата от страна на служителите. Невъзможността да се паркира удобно и лесно в офис сградата ви може да отблъсне важни за бизнеса ви бъдещи служители, както и да увеличи текучеството на персонал. Друго важно основание за приоритизирането на паркинга са средствата, които наемателите и пропърти мениджърите могат да спестят, като внедрят решение, което да им гарантира, че паркоместата им са максимално добре утилизирани и имат цялостен поглед върху работата на паркинг съоръжението си.
Ние, в Паркинг Телеком, съветваме клиентите си внимателно да анализират възможностите на паркинга си и комфорта на служителите. За да им помогнем в прилагането на интелигентен подход към управлението на паркирането в офис сградите ние предоставяме голям набор от функционалности в решението ни, за да могат те да постигнат стриктен контрол в паркинга си, като надградят вече съществуващата си паркинг система. Така не се налага да се инвестира в ново скъпоструващо оборудване, като едновременно се осигурява адекватен контрол върху паркоместата и търсеното удобство на служителите. За разлика от повечето лесни и удобни на пръв поглед решения, които се фокусират върху карпулинг, корпоративен каршеринг и други подобни варианти, чиято ефективност не издържа във времето, ние предлагаме на клиентите си едно семпло бюджетно решение, което превръща паркинга в сградата в устойчиво и модерно съоръжение за постигане на рентабилност и ефективност на паркинг операциите и удобство на служителите.
mBox на Паркинг Телеком предоставя на паркинги с вече изградена система за достъп много на брой опции като управление на гости, резервации и абонати, възможност за управление на един акаунт с много на брой автомобили, натрупване на време с цел предотвратяване на злоупотреби и много други ползи. Четете за тях тук.
За още информация посетете: parkingtelecom.com