"Евростилл" по европейски и световни стандарти
Вижте cтaтиятa в бpoй 5/2024 нa cпиcaниe ГPAДЪT
- "Eвростилл" е семейна компания със сериозен опит - разкажете ни накратко за вашата бизнес история?
- "Евростилл" започва дейността си с производството на дограма през 1992 г. От 2009 година фирмата е собственик на най-големия завод за интериорни врати на Балканския полуостров. Производствените технологии отговарят на всички европейски и световни стандарти. Продукцията се реализира основно на международния пазар - Италия, Германия, Румъния, Гърция, Сърбия, Хърватия, Мавритания, Алжир и т.н. В България нашите продукти са представени чрез дистрибуторска мрежа, в това число и големите DIY вериги, както и на големи обекти - жилищни сгради, хотели, болници и други обществени сгради.
- Вашата марка е символ на качество, вие оперирате най-големия завод за врати на Балканския полуостров - какво включва продуктовата ви гама?
- На своите клиенти предлагаме продукти в стандартни производствени серии, както и индивидуални решения по дизайнерски проекти. Не спираме да обогатяваме продуктовото ни портфолио, като се съобразяваме с всички иновативни технологии в бранша и актуалните тенденции в интериорния дизайн. Към днешна дата сме горди да заявим, че можем да отговорим на всяко запитване, тъй като освен богатата гама от интериорни врати предлагаме и врати за баня, входни врати за апартаменти, метални врати, както и врати за обществени сгради.
- Съвременните клиенти са много добре информирани - какви са техните изисквания и търсения в направлението на вратите?
- Днес клиентите в действителност са прочели и проучили всичко, което се предлага на пазара, преди да започнат да избират врати за своите жилища или обекти. Все повече залагат на боядисани врати, скрити панти, магнитни брави, дизайнерски дръжки.
- Какви са най-новите тенденции и иновации при вратите и как те навлизат в България?
- Най-актуални са "тапетните" врати. "Евростилл" разработи свой модел – INVISBLE, с алуминиева каса, която при монтажа може да бъде изравнена със стената или с ламперията. Крилото е с покритие, подходящо за боядисване, полагане на мазилка или друга декорация, а би могло и да е боядисано в желан от клиента цвят. Вградената каса, скритите панти и магнитната брава гарантират модерен и минималистичен дизайн на интериора.
Друга тенденция в момента са вратите с ламперийни детайли и най-често с первази до тавана и плоскост между тях над вратата, които създават впечатление за по-високи врати и помещения.
- Може ли да илюстрираме казаното с вашите най-големи проекти?
- Определено, да. Инвеститорите все повече залагат на дизайнерски решения, като входните врати на апартаментите в жилищни сгради и на хотелски стаи задължително вече са с декоративни ламперийни детайли. Масово избираният модел на вратите в офисите и жилищните интериори е INVISIBLE.
- Разкажете ни с конкретни примери от туристическо-хотелския сектор за известни хотели, където са вложени вашите продукти? Кои са техните най-важни качества наред с красивия дизайн - пожароустойчивост, звукоизолация и още други?
През последните години участваме с нашите продукти в реновацията и изграждането на доста хотели, част от световни вериги като Intercontinental, Hilton, Four points by Sheraton, Accor, Pullman и т.н., както и на емблематични наши хотели.
Освен за дизайна на вратите всички хотели и хотелски вериги се грижат за комфорта и сигурността на клиентите си, като имат високи изисквания за звукоизолация и пожароустойчивост, дори стандартната пожарна безопасност да не ги задължава. Нашата фирма разработи продукти, които да отговорят на всички тези специфики. Към днешна дата разполагаме със сертификати за 30‘, 45‘ и 60‘ пожароустойчивост, както и за със звукоизолация от 36 Db.
Наред с богатия ни асортимент от продукти, който не спираме да развиваме, ние предлагаме всъщност целия необходим на клиента цикъл - от проектирането до монтажа на вратата.