Ремонтират фуги в южното платно на Северната скоростна тангента

От 15 ч. на 6 октомври ремонтират фуги в южното платно на Северната скоростна тангента (ССТ) в посока Ботевград. От км 3 до км 6 на ССТ движението се осъществява двупосочно в северното платно в посока Калотина, където са обособени две ленти.
Според Агенция "Пътна инфраструктура" се извършва гаранционен ремонт на дилатационни фуги на жп естакада над гара Илиянци при 3-ти км и на моста над река Владайска при 6-ти км.
При възникване на пътни инциденти или тапи движението се пренасочва по Северната дъга на Софийския околовръстен път.
На 9 октомври следобед се прехвърля двупосочното движение по Северната скоростна тангента в платното за Ботевград и се ограничава движенето в платното за Калотина поради ремонт на дилатационни фуги на жп естакада над гара Илиянци при 3-ти км и на моста над река Владайска при 6-ти км.
Общата дължина на тангентата е 16,54 км. Проектът беше завършен през 2016 г. като лот 70 от ОП "Регионално развитие" 2007-2013 г., която се съфинансира от Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет.
Изпълнител беше консорциум "ХПВС-ССТ", съставен от: "Хидрострой" АД, "Пътни строежи Велико Търново" АД, "Пътинженерингстрой" АД, "Пътстрой Бургас" ЕООД и "Водстрой 98" АД. Стойността на договора за проектиране и строителство възлезе на 180 млн. лв. с ДДС.
Строителният надзор осъществи Обединение "СЖС Технос - СЖС България", в което са: "СЖС България" ЕООД, София и "СЖС Технос С.А.", Испания. Техният договор беше на стойност 882 хил. лв. с ДДС.