Специфични дейности, които следва да бъдат изпълнени:
1.Механизиран демонтаж на съществуващ наставов релсов път 49 кг/м с гъстота 1760 бр./км и превоз от обекта до площадка гара Казичене (на 95 км), както следва: -от км 79+129 до км 79+500 – стоманобетонови траверси СТ-4 и скрепление ПАК-68И -от км 79+500 до км 79+655 – дървени траверси със скрепление марка "К" -от км 79+688 до км 80+168 – дървени и стоманобетонови траверси СТ-4 и скрепление ПАК-68И -от км 80+456 до км 80+552 – стоманобетонови траверси СТ-4 и скрепление ПАК-68И -парче пред стрелка №1 от км 80+612,49 до км 80+634 на дървени траверси. 2.Пълно изгребване на баластовата призма, до достигане кота конструкция на съоръжения водостоци на км 79+158, 79+282, 79+442, 79+558, 79+618, 79+832, 79+948, с превоз до 5 км. 3.Изграждане на защитен пласт от скална фракция 0 – 32мм с дебелина 50 см на участъците с пълно изгребване (при водостоците) с уплътняване до достигане на проектни параметри. 4.Изсичане и изкореняване на храсти и млади гори с дебелина на дърветата до 10 см ще се извърши на 5 м от крайната релса както следва: от км 79+129 до км 79+655 =526,0 м в ляво по километража - 2630 м2 от км 79+665 до км 80+258 =593,0 м в ляво по километража - 2965 м2 от км 80+358 до км 80+600 =242,0 м в ляво по километража - 1210 м2 от км 79+129 до км 80+000 =871,0 м в дясно по километража - 4355 м2 от км 80+500 до км 80+640 =140,0 м в дясно по километража - 600 м2 5.Почистване на съществуваща канавка ръчно в ляво по километража от км79+440 до км79+540. 6.Изграждане на дренаж между перони по 2-ри коловоз и криви по 2-ри и 1г коловоз, с отводняване на железен път с дължина 965 м, от км 79+655 до км 80+620 в гара Дяково, както и отводняване на стрелки №№ 2, 3 и 1.
7.Подновяване на жп стрелките, в гара Дяково с номера № 2, № 3 и стрелка № 1 с 2 броя стрелки тип 60 - 1:9 R-300 ЕЕРП и 1 брой стрелка тип 60 - 1:9 R-190 ЕЕРП на стоманобетонови траверси (2 бр. ляви и 1 бр. дясна). 8.Монтаж на нов железен път с инвентарни релси, траверси СТ-6 и безподложно еластично скрепление SKL-14 с гъстота 1800 бр./км 153 м' и 1760 бр./км 979,4м в МД база Казичене и доставка до обекта. 9.Полагане на железния път по звеневи способ ще става последователно в междугарието и по 2-ри коловоз, с обща дължина 1132,4 м. 10.Надзиждането на гардбаластовите стени на водостоците, ще стане със стоманобетон, като захващането към съществуващия ще се изпълни по проект. 11.Механизираната пресявка на баластовата призма ще се изпълни в условията на влаковите и електрически "прозорци" разрешени за обекта. 12.Разтоварване на баласт с хопердозаторни композиции според съответните нивелации и до достигане на необходимите параметри на баластовата призма. 13.Нивелации механизирано с ТПМ на новоположения път с обща дължина 1132,4 м и на стрелки № 2, № 1 и стрелка № 3. 14.Свързване на новоположените стрелки тип 60 с коловози 1-и глух и 3-ти коловоз с преходни заварки от тип 60 към тип 49, като се вложат и предвидените двойни траверси за съответните коловози. 15.Направа на безнаставов път в междугарието и по 2-ри коловоз, с обща дължина 1132,4 м. |