Lidl откри своя първи магазин в столичен мол


Лидл България откри първия си магазин в столичен търговски център –Sofia Ring Mall. Най-новият магазин на Lidl съчетава модерен дизайн и удобства, съгласно новата концепция на веригата, но изненадва своите клиенти с редица нововъведения в продуктовите категории и асортимент.
Вярваме, че с откриването на този магазин, ще удовлетворим дори най-взискателните посетителите на търговския център, защото освен модерният и иновативен дизайн, магазинът предлага на клиентите нови зони, продукти и теми, каза на официалната церемония в края на седмицата Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
Това е втори магазин от ново поколение. Сред нововъведенията е интегрирането на концепция, обособяваща различни зони в магазина – т.нар. магазин в магазина, където на определена площ и по определен формат се презентират всички артикули от дадена продуктова група. Тези зони осигуряват максимално удобство на клиентите и възможност те да пазаруват по-бързо и лесно, без да губят време в търсене на избраните от тях продукти.
"Деликатека" е друга изцяло нова зона, която Lidl въвежда в магазините си – предложение към клиентите, които предпочитат удобството на нарязаните предварително деликатеси.
Lidl има новина и за най-малките и тя се казва "Витаминотека" – специална зона, която ще предлага мини варианти на обичани от тях плодове и зеленчуци.
Това е 21 търговски обект от веригата в София и 82 в страната.През този месец бе открит първия магазин от ново поколение въобще в България, който е ситуурин в столичния кв. Младост 2.
До края на годината се предвижда откриването на подобен обект и в Благоевград
За 2017 г. компанията предвижда да открие поне още 5 магазина в страната.